Regulamin
BEZPIECZNY HOTEL
Szanowni Państwo,
Mając na uwadze Państwa bezpieczny i spokojny pobyt przedstawiamy obowiązującą w Hotelu AQUILA, Ul. Stanisława Staszica 31, Zator dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny. Wszystkie działania są zgodne z zaleceniami GIS, WHO, Ministerstwa Rozwoju oraz HACCP.
PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA
Hotel przyjmuje na pobyt wyłącznie osoby zdrowe. W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby, Gość i osoby mu towarzyszące nie zostaną zameldowane.
Przy wejściu do hotelu Goście mają obowiązek dezynfekowania rąk. Zapewniamy nieograniczony dostęp do środków dezynfekujących w częściach wspólnych.
Gość hotelowy poruszający się po obiekcie zobowiązany jest do noszenia maseczki stosownie do wytycznych Ministerstwa Zdrowia. Maseczkę jednorazową, rękawiczki oraz kieszonkowy płyn do dezynfekcji można zakupić w Recepcji.
Cały personel wyposażony jest w odpowiednie środki ochrony osobistej (maseczki, rękawiczki, płyn do dezynfekcji)
Systematycznie przeprowadzamy dezynfekcję drzwi klamek, powierzchni lady recepcyjnej, poręczy, terminali, kart pokojowych oraz innych, często dotykanych powierzchni.
Obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi hotelowymi.
Każdy pokój jest dezynfekowany przed przyjęciem kolejnego Gościa. Przeprowadzamy dezynfekcję urządzeń, mebli, klamek, armatury, pilotów TV, czajników i innych urządzeń będących w pokoju.
Podczas pobytu- jeżeli nie życzą sobie Państwo sprzątania pokoju- należny na drzwiach umieścić informację „Nie przeszkadzać”.
Przy stanowisku recepcyjnym może znajdować się tylko 1 Gość. Osoby oczekujące na obsługę recepcji zobowiązane są zachować bezpieczny odstęp 2 metrów. Czas obsługi obniżyliśmy do minimum.
Hotel zastrzega sobie prawo do wstrzymania przyjmowania Gości w sytuacji wystąpienia na terenie obiektu podejrzenia zakażenia, które to wstrzymanie może być wynikiem decyzji służb sanitarno- epidemiologicznych. Sytuacja taka będzie traktowana jako działanie siły wyższej, niezawinione przez hotel i wykluczające odpowiedzialność hotelu za ewentualne poniesione szkody. W takiej sytuacji hotel dokona zwrotu zaliczki lub opłaty za niewykorzystaną część pobytu.