Regulamin

BEZPIECZNY HOTEL

Szanowni Państwo,

Mając na uwadze Państwa bezpieczny i spokojny pobyt przedstawiamy obowiązującą w Hotelu AQUILA, Ul. Stanisława Staszica 31, Zator dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny. Wszystkie działania są zgodne z zaleceniami GIS, WHO, Ministerstwa Rozwoju oraz HACCP.

PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA

  1. Hotel przyjmuje na pobyt wyłącznie osoby zdrowe. W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby, Gość i osoby mu towarzyszące nie zostaną zameldowane.

  2. Przy wejściu do hotelu Goście mają obowiązek dezynfekowania rąk. Zapewniamy nieograniczony dostęp do środków dezynfekujących w częściach wspólnych.

  3. Gość hotelowy poruszający się po obiekcie zobowiązany jest do noszenia maseczki stosownie do wytycznych Ministerstwa Zdrowia. Maseczkę jednorazową, rękawiczki oraz kieszonkowy płyn do dezynfekcji można zakupić w Recepcji.

  4. Cały personel wyposażony jest w odpowiednie środki ochrony osobistej (maseczki, rękawiczki, płyn do dezynfekcji)

  5. Systematycznie przeprowadzamy dezynfekcję drzwi klamek, powierzchni lady recepcyjnej, poręczy, terminali, kart pokojowych oraz innych, często dotykanych powierzchni.

  6. Obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi hotelowymi.

  7. Każdy pokój jest dezynfekowany przed przyjęciem kolejnego Gościa. Przeprowadzamy dezynfekcję urządzeń, mebli, klamek, armatury, pilotów TV, czajników i innych urządzeń będących w pokoju.

  8. Podczas pobytu- jeżeli nie życzą sobie Państwo sprzątania pokoju- należny na drzwiach umieścić informację „Nie przeszkadzać”.

  9. Przy stanowisku recepcyjnym może znajdować się tylko 1 Gość. Osoby oczekujące na obsługę recepcji zobowiązane są zachować bezpieczny odstęp 2 metrów. Czas obsługi obniżyliśmy do minimum.

  10. Hotel zastrzega sobie prawo do wstrzymania przyjmowania Gości w sytuacji wystąpienia na terenie obiektu podejrzenia zakażenia, które to wstrzymanie może być wynikiem decyzji służb sanitarno- epidemiologicznych. Sytuacja taka będzie traktowana jako działanie siły wyższej, niezawinione przez hotel i wykluczające odpowiedzialność hotelu za ewentualne poniesione szkody. W takiej sytuacji hotel dokona zwrotu zaliczki lub opłaty za niewykorzystaną część pobytu.